בלוג מרשים…

פורסם בתאריך ינואר 26th, 2012 בקטגוריה בלוגים מעניינים | אין תגובות »

כן כן, גם אני לפעמים מתרשמת מבלוג כזה או אחר, ובמיוחד כאשר מדובר על תחום כל כך אפור (ומשעמם לדעתי לפחות) כמו תחום עריכת הדין. נתקלתי בבלוג מעניין מאוד, של עורך דין גירושין שלא רוצה להזדהות בשמו הפרטי / משפחה. אותו עו"ד גירושין נותן מגוון טיפים ורעינות לגבי "הגירושין" (אחד המצבים היותר מאיימים…)

הנה ציטוט מתוך אודות אותו כותב בלוג עו"ד גירושין:

אוקיי, אני רוצה לספר לכם על עצמי – קודם כל נתחיל בשם שלי…הםםם, בעצם אני לא ממש רוצה לספר מה השם שלי…אוקיי, בוא אספר לכם על התחום המקצועי של- אני עורך דין בתחום המשפחה והגירושין. מה אני רוצה לעשות בבלוג הזה? שום דבר מיוחד- בעיקר לתת טיפים (רוב הסיכויים שתמצאו את הטיפים הללו כבר במקומות אחרים ברחבי האינטרנט), אבל מה שאני רוצה לעשות זה בעיקר לתת לכם את כל המידע בתחום הגירושין, בתחום השמפחה, בתחום הגישור ובתחום הצוואות====> הכל במקום אחד (כאן)

ולמה אני לא רוצה לחשוף את השם שלי?

טוב…לגבי השאלה למה הוא לא רוצה לחשוף את שמו כדאי שתבקרו בעצמכם,

הנה הקישור לבלוג עו"ד גירושין

תוכן איכותי – יכול לעזור מאוד!

פורסם בתאריך ינואר 9th, 2012 בקטגוריה טיפים | אין תגובות »

ישנם תחומים רבים שבהם חשוב מאוד לשים דגש רב על התוכן ועל מה שנכתב שם. אני יודעת שהכותרת קצת מפוצצת "תוכן איכותי מציל חיים, אך אכן זה כך, כאשר אנו מדברים על תחומים מסויימים, תוכן איכותי יכול לעשות את ההבדל… כך לדוגמא, כאשר אנו מדברים על תחום הסיעוד / טיפול באנשים (אפילו טיפול פסיכולוגי אגב), אזי אנחנו צריכים לשים דגש רב על בחירה נכונה של אותו המטפל / אחות / פסיכולוג. והנה פוסט יפייפה לדעתי, המדבר על הבחירה הלא פשוט של אחות פרטית לך / ליקר לך:

– באדיבות בלוג סיעוד, שם הפוסט: "מהי אחות פרטית טובה?"

חשוב, הרי כל אחת יכולה (עם הנתונים המתאימים) להתחיל ללמוד בתחום האחיות הפרטיות, זה נורא פשוט. הבעיה היא- איך אנחנו בעצם בוחרים את האחות הפרטית הטובה ביותר לנו? מה כדאי לשאול לפני שמחליטים- אוקיי, האחות הפרטית הזו היא מתאימה לי / ליקר לי? בפוסט זה, אני רוצה להרחיב בנושא זה בדיוק"

בפוסט הזה אתם יכולים למצוא הרבה מאוד מידע בנושא בחירת האחות הפרטית המתאימה לכם, באופן כללי, אני מאוד אוהבת את הבלוג הסיעודי הזה, בלוג ברמה גבוהה מאוד וכולו למטרת הכלל!


תוכן טוב=טיפים טובים!

פורסם בתאריך ינואר 4th, 2012 בקטגוריה טיפים | אין תגובות »

אוקיי, אחרי הרבה מאוד זמן שלא כתבתי כלום בבלוג שלנו, אני מחזירה עטרה ליושנה, ושוב פעם- אני רוצה לדבר על סוגים שונים של תכנים. הפעם, אני רוצה לדבר על תוכן טוב הכתוב כטיפים. אם מישהו מחפש לדוגמא תיקון אייפון, יש סיכוי שהוא רוצה לתקן אייפון בעצמו, על כן, כדאי גם לכתוב מאמר בצורת טיפים לתיקון אייפון- וגולשים רבים ימצאו את התוכן כרלוונטי ועוזר. הנה דוגמא לתוכן שנתקלתי בו באינטרנט (ציתות מתוך המאמר המקורי):

אייפון הוא אחד ממכשירי הסלולר הרגישים ביותר שקיימים בשוק. אתם ודאי זוכרים את מכשירי הסלולר הראשונים, אשר דבר לא יכל להם- נפילות, מים וכו', מכשירים אלה גילו עמידות מופלאה בכל מצב נתון. לא כך הוא הדבר כיום. המכשירים הסלולרים רגישים ביותר, ובראש הרשימה- האייפון. אז איך נשמור על האייפון היקר שלנו, תרתי משמע, מכל משמר? להלן מספר טיפים:

  • ביום רכישת האייפון, רכשו כיסוי מתאים, אשר יגן על המכשיר משני צדדיו. השוק מוצף בגאדג'טים שונים ובמיני קייסים וכיסויים, אשר ישמרו על המכשיר שלכם במקרים של נפילות ושריטות. בין האביזרים השונים, תוכלו גם למצוא אביזרים דקורטיביים, כך שתוכלו לבחור את הצבע ואת הדוגמא האהובה עליכם.
  • בין אם רכשתם כיסוי מכל סוג שהוא עבור האייפון שלכם, הקפידו להניח אותו כאשר המסך כלפי מטה, כך תוכלו למנוע ממכשיר האייפון הרגיש חיכוך עם פריטים שעשויים לשרוט אותו ולהסב לו נזק בלתי הפיך שיגרום לכם להוצאות מיותרות עבור תיקון מסך אייפון.
  • השתדלו לא להניח את האייפון בכיס המכנס- זהו מתכון לצרות! בעת ישיבה מופעל לחץ רב מדי על המכשיר, והוא עלול להישבר. במקרה כזה, תמצאו עצמכם מחפשים אחר מעבדת תיקון אייפון קרובה, וקרוב לודאי שתאלצו להוציא על כך סכום נכבד."

המאמר המקורי נמצא כאן תחת הכותרת- טיפים לשמירה על האייפון שלכם

מומלץ בחום- גם המאמר, וגם הרעיון שמאחוריו

דוגמה לתוכן שכתוב טוב: יהלומים

פורסם בתאריך ספטמבר 26th, 2011 בקטגוריה תכשיטים | אין תגובות »

אני רוצה להדגים לכם מאמר איכותי אשר כתבתי ככותב אורח באתר "מידע איכותי".

ציטוט מתוך המאמר:

בשבוע שעבר התבקשתי לעשות מחקר על יהלומים לצורכי עבודה והחלטתי לשתף אתכם במידע שאת רובו רובנו או לפחות אני לא הכרתי על יהלומים. אינני יודע אם זה מיתוג נכון או שזה באמת עניין של ביקוש אבל יהלומים היו ונשארו אחת האבנים (אם אפשר לקרוא לה כך) היקרות בעולם והפופולאריות בעולם.

הרי היום זה ברור לכולנו (99 אחוז מהמקרים) כי טבעות אירוסין מגיעות עם שיבוץ של יהלום כזה או אחר המעטר אותן ואפילו גודל היהלום ואלמנטים אחרים שבו כמו בהירות וצורת החיתוך הפכו לסצינה בסרטים אמריקאים בהם הבחורה מראה לחברותיה את טבעת האירוסין שבן הזוג רכש עבורה.

יהלום הוא החומר הקשה ביותר בטבע (לא החזק ביותר.. ויש הבדל כמובן). עם יהלום תוכלו לשרוט כל חומר (כמעט) אך היהלום לא ישרט מחומר אחר ובכל זאת אם תקחו פטיש חזק מספיק מפלדה תוכלו לשבור יהלום. אני מקווה שזה עוזר להבין את ההבדל.

למאמר המקורי בקרו בקישור: יהלומים

קידום אתרים אורגני

פורסם בתאריך יולי 4th, 2011 בקטגוריה קידום אתרים | תגובה אחת »

עסקים רבים מחפשים את הדרך המושלמת לפרסם ולמצוא לקוחות חדשים כל הזמן… קמפיין פרסומי מוצלח הוא כלל לא פשוט בעולם בו תאגידים וחברות חברות יכולות להשקיע משאבים רבים ולבלוט פי כמה מעסקים קטנים אשר מבקשים להרחיב את קהל לקוחותיהם.

האינטרנט ככלי פרסומי

בעשור האחרון חל שינוי משמעותי בעולם הפרסום והוא ה א י נ ט ר נ ט! האינטרנט מאפשר לבעלי עסקים להרחיב את השטח הפיזי בו הם מציעים את מוצריהם / שירותיהם. במקביל האינטרנט מיישר קו עם החברות הגדולות ומאפשר לבעלי עסקים בעזרת יצירתיות ומסע פרסום מוצלח באינטרנט להפוך את אתר האינטרנט שלהם לכלי ריווחי.

 

משתמשים במנועי חיפוש להשיג תנועה

מנועי חיפוש ובראשם גוגל הם הדרך הנוחה ביותר למצוא מידע, שירותים ומוצרים… כולנו מכירים את זה כאשר אנו מחפשים משהוא… הבעיה עם מנועי חיפוש היא שהם מציגים רק עשר תוצאות בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש.

הנתונים מלמדים שמרבית הגולשים לא יעברו אל העמוד השני של תוצאות החיפוש ולכן כולנו (הכוונה בעלי עסקים) רוצים להופיע בעמוד הראשון עבור מילת המפתח שחשובה להם וכך לקבל הרבה תנועה של גולשים חדשים.

כך נולד קידום אתרים אורגני. מקדמי אתרים עושים כל שביכולתם לקדם = לפרסם את העסקים שבין לקוחותיהם כדי שתופיעו במספר מקומות גדול ככל האפשר ברשת האינטרנט ותיהנו מתנועת גולשים רחבה יותר אשר תהפוך בתורה להמרות כלומר לפניות או מכירות של מוצרים.

להצליח באינטרנט

את מה שהאינטרנט יכול לעשות בעבור העסק שלכם לא אוכל להסביר במאמר אחד אך מספיק להגיד כי האתר שלכם יכול להיות למקור הכנסה ראשי והוא כבר כזה עבור אינספור חברות ועסקים קטנים כגדולים, ספקי שירות וחנויות אלקטרוניות.

 

פעמים רבות אני רואה בעלי עסקים שמצליחים באינטרנט והודות לכך הגדילו את כמות הפניות / המכירות שהם עושים במאות אחוזים. הזרימה של לקוחות חדשים "יש מאין" אל בין לקוחות העסק יכולה להפוך עסק מדשדש לעסק מצליח וריווחי.

 

איך מתחילים?

חשוב להסתכל על האתר שלכם כישות נפרדת המייצגת את העסק שלכם ולהתחיל לפרסם אותו בצורה שיטתית וקבועה. הצעד הנכון הוא לפנות אל חברת קידום אתרים מנוסה מספיק עם תיק עבודות מרשים שיכולה לקחת את האתר שלכם צעד קדימה כך שתוכלו להתחיל להרוויח ממנו ולבנות לעצמכם קהל לקוחות ומוניטין.

 

המון בהצלחה, מקדם אתרים מומחה!

יצירת קשר קידום אתרים

מכירת תכשיטים בדילים קבוצתיים

פורסם בתאריך אפריל 6th, 2011 בקטגוריה כללי | תגובה אחת »

הנה מאמר מעניין שפרסמתי לאחרונה בנושא התכשיטים, מאמר זה מדבר על רכישת תכשיטים במכירות קבוצתיות כאלו ואחרות. אתם מוזמנים לקרוא ולהתרשם, אם יש לכם רעיונות – אתם מוזמנים גם להגיב:) מאמר זה נכתב עבור חברה העוסקת במכירת תכשיטי יוקרה, טבעות אירוסין, טבעות נישואין ועוד…תהנו!

מכירת תכשיטים במכירות קבוצתיות

עורכת תוכן לשירותכם

פורסם בתאריך מרץ 19th, 2011 בקטגוריה כללי | אין תגובות »

ברוכים הבאים אל הבלוג שלי, אני עורכת תוכן במקצועי כלומר כותבת ועורכת תכנים לעיתונות ולאתרים ברשת. בבלוג זה אציג חלק מעבודותי, אפרסם חלק מהן ואפילו אקשר אל כלים ומאמרים בנושא כתיבה. בנוסף אוסיף מידע היכן נכון לפרסם מאמר מוצלח ואשמח להציע שיתופי פעולה.

בואו לבקר..
עורכת תוכן מנוסה.

שלום עולם!

פורסם בתאריך מרץ 12th, 2011 בקטגוריה כללי | תגובה אחת »

ברוכים הבאים אל בלוג ישראל – רשת בלוגים. זה הפוסט הראשון; אפשר למחוק או לערוך אותו, ולהתחיל לכתוב.